Kāpēc tēja, kafija un saldumi ir izcila korporatīvā dāvana kolēģiem, klientiem, vai sadarbības partneriem!?

Svētku dāvanu izvēle kolēģiem un klientiem var būt liels izaicinājums. Ne vienmēr ir viegli atrast ideālo dāvanu, ievērojot biznesa korporatīvo dāvanu protokolu. Vienalga, vai dodaties uz lielveikalu, šķirstāt katalogu vai meklējat tiešsaistē, turpmākie padomi aizvedīs Jūs pie korporatīvās dāvanas, kas būs piemērota, novērtēta un atmiņā paliekoša.

Sekojiet korporatīvajām vadlīnijām. Dažiem uzņēmumiem ir stingra politika attiecībā uz korporatīvajām dāvanām, kādas to darbinieki drīkst saņemt (ja vispār drīkst). Ja šaubāties, pavaicājiet saviem klientiem vai noskaidrojiet viņu personāla daļā.

Ņemiet vērā sava klienta intereses. Noskaidrojiet, ar kādiem sporta veidiem, vaļaspriekiem vai laika kavēkļiem Jūsu klienti aizraujas. Varbūt ir kāds iecienītākais ēdiens vai dzēriens, varbūt Jūs zināt kāda kafiju vai tēju ir iecienījis Jūsu klients, sadarbības partneris un Jūs kā dāvanu varat izvēlēties ekskluzīvu kafiju vai tēju, kas iesaiņota skaistā kārbiņā. Tā varētu būt brīnišķīga dāvana, kuru klients izmantotu un ik reiz dāvanas lietošanas laikā atcerētos Jūs kā dāvinātāju.

Ja nevarat to noskaidrot paši, sazinieties ar asistentu vai kolēģi. Lieciet savai korporatīvajai dāvanai izcelties, tāpat kā vēlaties, lai izceļas Jūsu uzņēmums.
Ņemiet vērā cenu. Nedārga dāvana var likt Jums izskatīties lēti. No otras puses, grezna dāvana var mulsināt vai atsvešināt. Dārgu korporatīvo dāvanu pasniegšana vai saņemšana var neatbilst uzņēmuma politikai. Paveiciet savu mājasdarbu. Kas var būt apkaunojošāk kā korporatīvas dāvanas nepieņemšana vai atsūtīšana atpakaļ?

Pārdomājiet uzņēmuma logotipa iespiešanu uz dāvanas. Pārliecinieties, ka prece atbilst noteiktam kvalitātes standartam un, ka Jūsu logotips ir pietiekami neuzkrītošs, lai neizskatītos pēc prastas reklāmas.

Esiet piedienīgi. Reizēm nevainīga dāvanas pasniegšana var tikt uztverta nepareizi. Pretējā dzimuma pārstāvjiem nedāviniet neko, kas ir kaut nedaudz intīms.
Humoristisku korporatīvo dāvanu apdomājiet divreiz. Kas vienam šķiet smieklīgi, citam var šķist aizskaroši. Vispirms pārbaudiet sava klienta humora izjūtu.
Svarīgs ir pasniegšanas veids. Iesaiņojiet un pasniedziet korporatīvo dāvanu svinīgi. Iepakojums ir daļa no dāvanas. Apsveikuma kartītei vai ar roku rakstītai zīmītei ir jābūt īpašā aploksnē.

Ar grupas dāvanām esiet dāsns. Ja nolemjat nosūtīt ēdienu uz sava klienta biroju, nodrošiniet, ka tā pietiek visiem. Svētki nav īstais laiks cīņai par ēdienu. Un tieši šī iemesla pēc kafija un tēja ir ideāls produkts, kas nodrošinātu klienta birojā ne tikai brīnišķīgu svētu sajūtu, bet arī atmosfēru.

Paturiet prātā mērķi. Dāvināšanas mērķis ir paust atzinību un likt cilvēkiem iedomāties par Jums, kad pienāk laiks darījumiem. Tas ir arī veids, kā pateikties tiem, kas Jūs atbalsta.

Uzņēmums PIE CĒZARA ir uzkrājis ilgstošu sadarbības pieredzi ar korporatīvajiem klientiem Latvijā, un izprotot katra individuālās vēlmes, mēs piedāvājam dažādus dāvanu risinājumus. Detalizēta informācija https://piecezara.lv/lv/katalogs/davanas/ , e-pastā santa@piecezara.lv, vai sazinoties pa mob. tālr. 26582423